Skip to content
Ліцей ''Потенціал''
  • Про заклад
    • Статут
    • Адміністрація
    • Педагогічний колектив
    • Освітні програми
    • Мікрорайон
    • Правила зарахування
    • Нормативні документи
  • Харчування
  • Для учнів
    • Правила внутрішнього розпорядку
      • Розклад дзвінків
    • Вступна кампанія
  • Виховна робота
    • План роботи
    • Самоврядування
    • Безпечне середовище
      • Булінг
      • Стоп насильство!
      • Мінна безпека
  • Школа партнерської кооперації
    • Документи
    • Посібник
  • Науково-методична робота
    • Наказ
  • Прозорість
    • Звіти
  • Контакти

Нормативні документи

    Нормативно-правове регулювання сфери освіти в Україні – це сукупність правових засобів, за допомогою яких здійснюється правове регулювання суспільних відносин у сфері освіти. Правові норми, які здійснюють вказане регулювання суспільних відносин формують систему з характерною для неї ієрархією рівнів зв’язків та структурою.

Нормативно-правова база для організації освітнього процесу :

Наказ Міністерства освіти і науки України від 26 травня 2025 р.№ 765 “Про затвердження типової освітньої програми для 10-12 класів закладів загальної середньої освіти, які забезпечують здобуття профільної середньої освіти за академічним спрямуванням”

Лист Міністерства освіти і науки України від 14 березня 2025 р. № 1/4895-25 «Про окремі питання оцінювання результатів навчання»

Наказ Міністерства освіти і науки України від 02 серпня 2024 Р. № 1093 «Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання»

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами

Перелік рекомендованої МОН начальної літератури на 2025/2026 навчальний рік

Наказ МОЗ № 1351 від 25.07.2023 року “Про організацію медичних оглядів дітей та інших осіб для зарахування їх до закладів освіти, дитячих закладів оздоровлення та відпочинку”

Методичні рекомендації «Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації»

Наказ Міністерства освіти і науки України від 08 серпня 2022 року № 707 «Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у закладах загальної середньої освіти в електронній формі»

Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 01 серпня 2022 року № 1371 «Про затвердження Змін до деяких наказів Міністерства охорони здоров’я України» (щодо тривалості онлайн-уроків для школярів)

Лист Міністерства освіти і науки України від 21 жовтня 2022 р. № 1/12392-22 «Про атестацію та підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти у період воєнного стану в Україні»

Наказ Міністерства освіти і науки України від 08 серпня 2022 року № 707 «Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у закладах загальної середньої освіти в електронній формі»

Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 01 серпня 2022 року № 1371 «Про затвердження Змін до деяких наказів Міністерства охорони здоров’я України» (щодо тривалості онлайн-уроків для школярів)

Безплатні курси підвищення кваліфікації для вчителів

Електронні версії підручників для учнів 1-11-х класів (2025-2026 н.р.)

Медичні довідки: що потрібно знати перед початком нового навчального року?

Інклюзивне навчання

У червні 2024 року Кабінет Міністрів України ухвалив Національну стратегію  розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та затвердив операційний план заходів з її впровадження у 2024 – 2026 роках. Зокрема нею передбачено унормування питання введення посад вихователя ЗЗСО та асистента вихователя ЗЗСО й розробка нормативних актів щодо їх оплати праці, забезпечення наявності інклюзивних та/або спеціальних груп подовженого дня у закладах загальної середньої освіти.

Докладніше про це у статті «Національна стратегія розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року: огляд інновацій».

Нещодавно МОН та Український інститут розвитку освіти презентували методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів із ООП. Цей документ містить практичні інструменти та поради, які дозволять в умовах інклюзивного навчання адаптувати освітній процес до індивідуальних потреб кожної дитини та відстежувати її прогрес.

У статті «Оцінювання учнів із ООП: особливості, підходи та практичні інструменти» – огляд основних аспектів, що стосуються вибору відповідних форм і методів оцінювання.

Соціалізація та інтеграція дітей внутрішньо переміщених осіб у громадах 

У листі МОН від 22.07.2024 №1/13007-24 надано методичні рекомендації щодо соціалізації та інтеграції дітей внутрішньо переміщених осіб у громадах. Зокрема зазначено, що метою психосоціальної підтримки дітей з категорії ВПО має бути допомога, що спрямована на подолання проблем розвитку, викликаних пережитим досвідом вимушеного внутрішнього переміщення. У листі детально розглянути такі питання:

  • основні напрями роботи;
  • етапи психологічного супроводу здобувачів освіти ВПО;
  • основні аспекти діяльності практичних психологів;
  • стратегії діяльності соціального педагога у закладі освіти.

Календарно-тематичний план: як правильно скласти

Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти

© НВК Потенціал, 2024